5 minute pe zi – minus 4 cm. Metoda japoneză pentru a scăpa de burtă și să ai o coloană vertebrală sănătoasă – gândul
Fri, Jul 20th, 2018

5 minute pe zi – minus 4 cm. Metoda japoneză pentru a scăpa de burtă și să ai o coloană vertebrală sănătoasă

O metodă japoneză simplă și efectivă de corecție a siluetei- scapă de burtă și îndreptă-ți spinarea în doar 5 minute pe zi.

Odată cu răspândirea modului static de viață, apar tot mai des problemele coloanei vertebrale. Această metodă simplă și efectivă de corecție a siluetei a fost dezvoltată de doctorul japonez Fukutsudzi în jur de 10 ani în urmă. Metoda ajută să scapi de burtă și readuce scheletul la poziția sa naturală.

Dedică doar 5 minute pe zi acestor exerciții, și conturul siluetei se va modifica simțitor, talia va deveni mai subțire, iar spatele – mai drept. Când metoda a fost publicată – cartea a fost vândută în mai multe de 6 milioane de exemplare, însă toată esența tehnicii poate fi concentrată în câteva propoziții și recomandări:

Rotiți un prosop sub forma unui cilindru cu o lungimea de cel puțin 40 cm și grosimea – 7-10 cm. Legați-l pentru a nu se desface;

Așezați-vă pe o suprafață tare (patul moale nu este potrivit, mai bine – masa de masaj sau covoraș pentru fitness), puneți prosopul după spatele vostru;

Atent lăsați-vă pe spate, ținând prosopul cu mâinile în așa mod, încât el să se poziționeze exact transversal față de corp sub brâu – exact sub buric. Este un moment important;

Depărtați picioarele la lățimea umerilor și puneți-le în modul următor: degetele mari de la picioare unite, iar tălpile la o distanță de 20-25 cm.

Duceți mâinile drepte, întinse după cap, întoarceți-le cu palma în jos și uniți degetele mici;

Urmăriți atent ca degetele mari de la picioare și cele mici de la mâini să se atingă;

Mențineți această poziție 5 minute. Ridicați-vă atent, pentru că în timpul  exercițiilor oasele și articulații un pic de deplasează.

Dacă veți face totul corect, veți simți cum scheletul dumneavoastră începe a primi poziția sa naturală și se îndreaptă.

Burta va dispărea, iar organele interne se vor poziționa într-un mod mai favorabil.

Pentru început este destul de greu să reziști 5 minute, de-aceea începeți cu 2-3 minute. Rezultatele nu se vor lăsa așteptate deja peste o lună de astfel de exerciții ușoare și deloc complicate. Este o alternativă extraordinară exercițiilor fizice pentru fortificarea coloanei vertebrale. Probați această metodă – spatele va fi recunoscător.

sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved