8 sfaturi pentru ameliorarea sindromul premenstrual – gândul
Fri, Jun 6th, 2014

8 sfaturi pentru ameliorarea sindromul premenstrual

Se spune că 1 din 4 femei cu ciclu menstrual suferă de sindromul premenstrual. Cu fiecare ciclu menstrual, schimbările din punct de vedere fizic şi emoţional prin care treci pot fi mai mult sau mai puţin intense, susţine doctorul ginecolog.

 Următoarele măsuri s-ar putea să îţi fie de folos în reducerea acestor simptome:

– Aproape în fiecare zi mergi la plimbare pe jos, cu bicicleta, înoată sau practică alte activităţi aerobice. Exerciţiile fizice regulate pot ameliora simptome precum oboseala şi starea de depresie.

Respectă programul de somn. Nu te obosi în zilele în care nu te simţi bine.

– Consumă zilnic porţii mici şi dese pentru a împiedica balonările şi senzaţia de saţietate.

– Pentru reducerea balonărilor şi retenţiei de lichide, limitează consumul de sare şi de alimente sărate.

– Alege produse bogate în carbohidraţi complecşi cum sunt fructele, legumele şi cerealele integrale.

– Ia multivitamine.

– Evită consumul de cofeină şi alcool.

– Practicarea exerciţiilor de relaxare musculară sau de respiraţie pot fi de ajutor în reducerea durerilor de cap, anxietăţii sau insomniei.

sursa: bravonet.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved