9 reguli de aur pentru un corp reliefat și atletic – gândul
Thu, Aug 30th, 2018

9 reguli de aur pentru un corp reliefat și atletic

Cine nu dorește un corp mlădios și flexibil? Fitnesul a devenit foarte popular în ultimul timp. Nu este doar o formă de a pierde kilograme, ci este o modalitate extraordinară de a avea un corp reliefat și atletic. Acest obiectiv a devenit principalul factor, de pe urma căruia în centrele de fitness grupurile de pilates sunt suprasolicitate. Aceste exerciții te vor ajuta să ai un corp flexibil și atletic.

Poți să-ți îmbunătățești flexibilitatea în mod semnificativ chiar la tine acasă. Pentru aceasta este important să respecți mai multe reguli.

1.Mai întâi trebuie să fii motivat.

2.Întinderea se face cu predilecție pe podea. Prin urmare, trebuie să ai un covor confortabil. Hainele și inventarul trebuie să fie comode.

3.Mergi la fitness de 2-3 ori pe săptămână, timp de 40-60 de minute.

4.Petrece 10-15 minute înainte de a face sport pentru a te încălzi: aleargă, sari sau dansează. Sarcina principală este de a-ți încălzi ligamentele și mușchii.

5.Alege-ți un program de antrenament interesant.

Nu limita îmbunătățirea flexibilității doar la întinderea picioarelor. Un corp flexibil este, de asemenea, un spate flexibil. Dacă compari rezultatul în cifre sau cu fotografiile vechi, vei vedea o îmbunătățire vizibilă. Această abordare te va impulsiona să-ți atingi obiective noi.

Există mai multe categorii de produse, care te vor ajuta să-ți îmbunătățești aspectul fizic.

1.Cele mai indicate produse sunt cele care conțin colagen, elastină și acizi grași omega-3,6 și 9. Aceste componente se găsesc în somon, nuci, carne și avocado.

2.Nu uita de vitamine! Ele ajută la menținerea sănătății ligamentelor, articulațiilor și mușchilor și evită leziunile. Majoritatea vitaminelor pe care le consumi se găsesc în pește, carne, nuci și ouă. Dar nu uita de fructe și legume.

3.Extrem de important este și consumul zilnic de apă, în funcție de greutatea și nivelul tău de activitate. Ligamentele și articulațiile deshidratate devin mai rigide, mai greu de întins și sunt mai predispuse la răni. Iubitorii de cafea și ceai trebuie să fie atenți – aceste băuturi au un efect diuretic și deshidratează ligamentele și mușchii.

4.Cantitatea de sare trebuie redusă la minimum. Aportul său excesiv agravează mobilitatea articulațiilor, predispunerea la inflamații, disconfortul coloanei vertebrale.

Sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved