Aceste 15 produse îți vor amâna îmbătrânirea. Unde mai pui că sunt accesibile și delicioase… – gândul
Mon, Jul 30th, 2018

Aceste 15 produse îți vor amâna îmbătrânirea. Unde mai pui că sunt accesibile și delicioase…

Nimeni nu vrea să îmbătrânească și fiecare încearcă prin anumite metode să întârzie acest proces. Cea mai sigură și mai sănătoasă cale de a fi mai mult timp tânăr este să te alimentezi sănătos. Iată câteva produse care o să te ajute.

1. Ceaiul verde

Această băutură este mai revigorantă decât orice ceașcă de cafea. Ea conține o cantitate mare de antioxidanți ce detoxifică organismul și-l ajută să lupte cu radicalii liberi – cel mai mare dușman al tinereții.

2. Sucul de lămâie

Acesta are o acțiune benefică asupra pielii, unghiilor și părului. Susbstanțele prețioase care se găsesc în lămâie îmbunătățesc funcția de regenerare a organismului.

3. Ciocolata neagră

Ingredientul de bază al ciocolatei, cacaua, este bogat în flavonoide, substanțele ce purifică sângele și protejează pielea de acțiuna nefastă a razelor solare. Însă nu fă excese, întrucât este un produs destul de caloric.

4. Ciupercile

Ele sunt bogate în fibre, ce îmbunătățesc digestia, și în vitamina D, cea care este responsabilă de asimilarea calciului în organism.

5. Nucile

Nucile conțin omega-3, grăsimi nesaturate, proteine și fibre. O cantitate mică de nuci este o gustare foarte nutritivă, care îți va asigura organismul cu energie.

6. Uleiul de măsline

Este unul dintre cele mai bune uleiuri pe care îl poți adăuga în diverse bucate. El reglează nivelul de colesterol în sânge și acționează benefic asupra sistemului cardiovascular.

7. Roșiile

Licopina din roșii este o substanță minunată pentru profilaxia bolilor oncologice. Specialiștii spun că aceasta e unica legumă care are mai multe proprietăți nutrive după ce este prelucrată termic.

8. Brocoli

Este varza cu cel mai înalt conținut de fribre, vitamine și antioxidanți. Consumarea lui regulată ajută organismul să digere ușor mâncarea și îl eliberează de toxine.

9. Iaurtul

Produsele lactate și, în special, iaurtul sunt bogate în calciu, proteine și vitamina D. El se combină perfect cu fructele, iar astfel stimulează digestia și metabolismul.

10. Rodia

Ea este benefică pentru activitatea inimii, dar și pentru aspectul catifelat al pielii. Polifenolii, care se găsesc în rodie, elimină radicalii liberi și ajută la sinteza colagenului.

11. Spanacul

Spanacul are o influență minunată asupra pielii, o protejează de razele solare nocive și restabilesc elasticitatea țesuturilor.

12. Ardeiul dulce

Conținutul ridicat de vitamina C din ardei, contribuie la întărirea imunității, regenerarea țesuturilor și la reglarea procesului de asimilare a proteinei. În timp ce antioxidanții reprezintă o profilaxie foarte bună pentru bolile oncologice.

13. Curcuma

Acest condiment împiedică procesele degenerative la nivelul celulelor, reduce riscul de cancer, de boli ale inimii sau ale sistemului imunitar.

14. Morcovul

Este o legumă bogată în vitamina A, substanța care participă la sinteza colagenului. Consumul regulat de morcov are acțiuni benefice asupra aspectului pielii, părului și unghiilor. Totodată, el îmbunătățește vederea și previne cancerul.

15. Ovăzul

Terciul de ovăz este cel mai prețios din lume. Conținutul bogat de fibre și vitamine îmbunătățește digestia, starea generală a pielii și contribuie la producerea serotoninei în organism – hormonul fericirii.

Sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved