Aceste 5 exerciții trebuie să le facă zilnic orice femeie după 35 de ani. Iată pentru ce! – gândul
Sat, Aug 18th, 2018

Aceste 5 exerciții trebuie să le facă zilnic orice femeie după 35 de ani. Iată pentru ce!

Orice femeie este conștientă de faptul că odată cu vârsta corpul și silueta ei se modifică. Din nefericire, anii ne influențează nu în cel mai benefic mod. După 35-40 de ani metabolismul încetinește, au loc schimbări la nivel hormonal, corpul devine mai puțin flexibil. Din această cauză suferă starea fizică și mentală a femeii.

O soluție eficientă care te va ajuta să minimizezi aceste schimbări este practicarea zilnică a unor exerciții. Iată care sunt 5 cele mai recomandate:

1. Burpees

Este un exercițiu clasic, constituit din mai multe etape: stând în picioare, coboară în genuflexiune până jos, apoi du picioarele în spate ca să ajungi în poziția de plank și fă o flotare. Revino pe poziția de genuflexiune și execută o săritură, cu mâinile în sus. Repetă exercițiul de câteva ori. Începe de la 10-15, mărind treptat numărul acestora și ritmul de executare.

Deși la început te poate speria un pic dificultatea acestui exercițiu, să știi că îl poate face oricine. El antrenează foarte multe grupe de mușchi, arzând totodată multe calorii.

2. Genuflexiuni

Genuflexiunile, realizate corect, întăresc mușchii feselor, șoldurilor, abdomenului și spatelui. De asemenea, ele au o influență pozitivă asupra echilibrului și coordonării.

Stai drept cu picioarele poziționate la nivelul umerilor. Cu bazinul direcționat în spate, execută așezări. Cea mai importantă regulă este ca genunchii să nu fie mai înainte decât degetele de la picioare. Începe de la 20 de genuflexiuni, mărind treptat numărul acestora.

3. Plank-ul

Este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru fese, spate, abdomen și întreg corpul. Datorită acestuia vei putea să-ți întărești abdomenul, să-ți corectezi ținuta, să-ți grăbești metabolismul și chiar să scapi de dispoziția proastă.

Condiția principală a acestui exercițiu este să ocupi corect poziția inițială, stând paralel cu podeaua și sprijinundu-te în coate și picioare. Coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă, iar mușchii abdomenului și feselor încordați. Menține poziția atât cât poți și repetă exercițiul de câteva ori.

4. Fandări

Este unul dintre cele mai populare exerciții, este eficient pentru mușchii picioarelor și feselor. La fel ca și genuflexiunile, este foarte important să-l execuți corect.

Ține coloana dreaptă, pune un genunchi pe podea, în linie dreaptă cu capul. Piciorul care se află în poziție statică trebuie să fie foarte stabil. Pune piciorul drept în față și vino cu genunchiul stâng aproape de călcâiul drept, apoi invers. Cu mâinile în șold continuă să pășești pe un picior și pe altul. Execută câte 10-15 repetări pentru fiecare picior.

5. Ridicarea picioarelor cu sprijin pe brațe

Sprijină-te de podea cu palmele și genunchii. Pe rând ridică câte un picior în sus, cu talpa orientată spre tavan. Fă câte 10-15 repetări pentru fiecare picior.

Ține minte: niciodată nu este târziu să începi!

sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved