Adaugă aceste 7 Fructe în meniul tău și scapă de deficitul de fier în sânge! – gândul
Fri, Jul 20th, 2018

Adaugă aceste 7 Fructe în meniul tău și scapă de deficitul de fier în sânge!

Insuficiența de fier este o boală serioasă, care poate duce la apariția anemiei. Atunci când scade nivelul fierului în sânge, globulele roșii nu pot produce hemoglobină, asta duce la oboseală și anemie.

Organismul tău necesită o doză suficientă de fier în fiecare zi. Pentru asta trebuie să consumi alimente bogate în fier, dar care anume sunt acestea? Aflat în alte alimente înafară de carne, acesta este asimilat mai greu de către organism.

Adaugă aceste 7 fructe în meniul tău, simte cum crește energia ta și scapă de deficitul de fier în sânge!

7.Curmală

Este un fruct foarte dulce și hrănitor, care se consumă proaspăt sau uscat. Acesta este renumit datorită conținutului ridicat de fier. În 250 de curmale sunt 3 mg de fier. Curmale cu lapte – este varianta ideală pentru un dejun sănătos și pentru a preveni insuficiența de fier și anemia. Adaugă curmalele în salate, copturi și gemuri.

6.Caisele

Caisele sunt bogate în proteine, carbohidrați, vitamina A, fier și alte minerale. O cantitate sporită de fier o găsești în caisele uscate, care pot fi păstrate câteva luni și rămân proaspete. 100 g de caise uscate conține jumătate din doza zilnică necesară de fier.

Caisele proaspete pot fi consumate în formă de suc, pot fi combinate cu înghețată, terciuri, adăugate în salate și copturi.

5.Smochinele

Smochinele pot fi consumate atât proaspete cât și uscate. În cele uscate se dublează toate beneficiile pentru organism. Le poți lăsa pe noapte să se înmoaie și apoi să le adaugi în terciuri.

4.Stafidele

Stafidele sunt strugurii dulci uscați. Acestea sunt foarte benefice datorită conținutului de fier și glucoză. Jumătate de ceașcă de stafide conține 1.6 mg de fier, care se asimilează ușor de organism și ajută la hemopoieză.

Stafidele cu migdale decojite, caju sau fistic este combinația perfectă, care pot fi numite un fel de mâncare aparte.

3.Roșii uscate

Roșiile uscate sunt un aliment nu atât de popular, dar foarte simplu de gătit. Acestea conțin 9.1 mg de fier într-o porție.

Doza de fier recomandată pentru un adult este de 18 mg, pentru copii – 10 mg. Astfel, roșiile uscate pot oferi copiilor norma de fier necesară. Acestea pot fi consumate atât coapte, gătite la abur sau conservate.

2.Prune uscate

Prunele uscate pot fi lăsate să se înmoaie pe noapte. Apa de la ele nu trebuie să o arunci – în ea se conțin multe substanțe benefice pentru organism.

În 100g de prune uscate se conțin 9 mg de fier. Acestea pot fi adăugate în smoothie, terciuri, copturi, gemuri și jeleuri.

1.Rodie

Rodia este un aliment benefic pentru toți cei, care suferă de insuficiența de fier și anemie. Aceasta trebuie consumată proaspătă și poate fi adăugată în salate.

Un suc de rodii proaspăt stors oferă cantitatea necesară de fier, ajută în lupta cu depresia și va deveni un supliment sănătos în meniul tău. Menține nivelul de fier în sânge cu ajutorul acestor alimente și vei rămâne sănătos și activ!

sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved