Antrenamentul lui Meghan Markle: ce exercitii face iubita Printului Harry – gândul
Wed, Dec 20th, 2017

Antrenamentul lui Meghan Markle: ce exercitii face iubita Printului Harry

Antrenamentul lui Meghan Markle i-a schimbat complet corpul, sustine fosta actrita din Suits si viitoarea sotie a Printului Harry. Este vorba de sesiuni intense de sport, care ard rapid grasimile. Specialistii in sport de la Shape au dezvaluit care este secretul siluetei ei.

De cand Meghan Markle si printul britanic s-au logodit, lumea isi doreste sa stie totul despre viitoarea sotie a Printului Harry. Daca vrei sa descoperi cum se mentine in forma vedeta ce se declara o pasionata de mancare, descopera antrenamentul lui Meghan Markle, asa cum l-a descris ea cititorilor Harper’s Bazaar, intr-un interviu recent.


Megaformer – o metoda creata de gurul sportiv Sebastien Lagree – este varianta de miscare aleasa de Meghan Markle pentru a fi in forma.

„Este garantat cel mai bun lucru pe care poti sa il faci pentru corpul tau. Vei vedea ca iti modelezi corpul imediat. Vei vedea o diferenta dupa doar doua sedinte“, a sustinut viitoarea sotie a Printului Harry.

Aceasta metoda, spun specialisti de la Shape, este extrem de intensa. Antrenamentul lui Meghan Markle este similar pilatesului, intrucat are efecte intense in zona abdominala.

Antrenamentul lui Meghan Markle dureaza o ora si vedeta nu are nicio pauza de odihna. Pe langa faptul ca te ajuta sa iti modelezi corpul, consumi si cele mai multe calorii in cel mai scurt timp. In plus, aceasta metoda te ajuta sa faci masa musculara, sa ai tonus, sa ai putere, echilibru si flexibilitate.

Viitoarea sotie a Printului Harry spune ca ii plac antrenamentele scurte, dar intense. Inventatorul Megaformer, Lagree sustine ca poti consuma pana la 700 de calorii intr-o sedinta de 50 de minute.

sursa www.andreearaicu.ro Foto: Guliver

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved