Tue, Jun 18th, 2013

BMW pregăteşte cel mai avansat model din istorie. Viitorul Seria 7 va cântări mai puţin decât actualul Seria 5

 

BMW promite că viitoarea generaţie Seria 7 va fi mai uşoară chiar şi decât actualul Seria 5. Oficialul responsabil pentru acest proiect garantează că vom face cunoştinţă cu cel mai avansat BMW din istorie.

După ce Mercedes a lansat noul S-Klasse şi l-a promovat ca fiind cel mai avansat produs tehnologic din istoria sa, BMW se vede nevoit să vină cu o replică pe măsură. Nu este de mirare că Herbert Diess, omul care coordonează dezvoltarea viitoarei generaţii Seria7, ne promite cel mai avansat BMW din istorie.

Primele prototipuri au ajuns deja în faza de testare, pregătind lansarea versiunii finale, programată la sfârşitul anului 2015. Debutul mondial va avea loc chiar la Salonul Auto de la Frankfurt din 2015.

1900 de kilograme cântăreşte acum BMW Seria 7.
1670 de kilograme este cea mai uşoară versiune a actualului Seria 5 şi miza pentru viitorul Seria 7.
5010 mm va măsura viitorul Seria 7.

Una dintre noutăţile pe care ni le va propune noul Seria 7 este şasiul de tip monococă, construit dintr-un mix de aluminiu, oţel şi fibră de carbon. El va lua locul celui actual, construit doar din oţel de înaltă rezistenţă. Folosirea unor materiale mult mai uşoare va face ca masa totală a versiunii 740i să scadă cu mult sub cele 1900 ale actualei generaţii. Surse oficiale susţin chiar că va scădea sub 1670 de kilograme, actuala masă a modelului Seria 5 în versiune de bază.Decizia de a supune modelul unui intens proces de slăbire vine după ce inginerii BMW au făcut progrese mari în dezvoltarea structurii de carbon a electricului i3. Deşi existau mai multe zvonuri în acest sens, pierderea în greutate nu se va face pe fondul unei reduceri a dimensiunilor, viitorul BMW Seria 7 urmând să măsoare 5010 mm lungime, 1815 mm lăţime şi 1425 mm înălţime.

Gama de motorizări va fi asigurată de unităţi pe benzină cu şase, opt sau 12 cilindri, precum şi de celebrele dieseluri cu şase cilindri. Nu va lipsi nici tracţiunea integrală xDrive şi nici o cutie automată cu nouă rapoarte, de provenienţă ZF, a cărei existenţă stă momentan sub semnul întrebării.

sursa: www.automarket.ro / autocar

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved