Dacă nu știai, îți spunem noi ce să mănânci ca să nu te îngrași, în funcție de forma corpului – gândul
 
Tue, Feb 26th, 2019

Dacă nu știai, îți spunem noi ce să mănânci ca să nu te îngrași, în funcție de forma corpului

Atunci când vine vorba de forma corpului alimentația joacă un rol important.

Corpul depozitează grăsimile în mod diferit față de altele, astfel că unele femei au forma trupului de tip măr, pară sau clepsidră.

Și dacă kilogramele în plus ți-au dat mari bătăi de cap, știai că poți să îți menții silueta dacă mănânci alimentele potrivite în funcție de forma corpului tău?

Corp de tip clepsidră

Principala caracteristică a acestui tip de siluetă este talia vizibil mai îngustă față de șolduri.

Consumă fructe și legume proaspete, cereale integrale, proteine slabe. Evită carbohidrații, carnea grasă și alimentele care au un procent ridicat de grăsimi saturate și un indice glicemic. Încearcă să renunți și la lactate, băuturi cofeinizate și dulciuri.

Corp de tip măr

Asta înseamnă că ai un bust cu care poți să te mândrești, șolduri înguste și talia nu e foarte bine definită. Tot ce mănânci se depune în zona abdomenului, a taliei și a bustului.

Evită consumul de alimente care au o cantitate mare de zahăr și grăsimi din lapte. De asemenea, încearcă să renunți la carbohidrații rafinați, batoanele energetice sau iauturile cu fructe.

Este recomandat să mănânci carne de pui, carne slabă de vită și de porc, pește, alimentele bogate în grăsimi sănătoase, cum ar fi ouăle, avocado, nucile și semințele, unt de arahide și legume precum spanac, varză, salată.

Corp de tip pară

Asta înseamnă ca ai șoldurile mult mai mari în comparație cu bustul. încearcă să incluzi în alimentație legume și fructe bogate în fibre, văz, quinoa, hrișcă și orez brun. Include, de asemenea, cantități mici de proteine slabe și grăsimi bune. Elimină din alimentație lactatele, dulciurile, cafeaua și alcoolul, dar și pâinea și orezul.

Piramida inversată

Adică ai umerii și spatele mai dezvoltate decât șoldurile și coapsele.

Include în alimentația ta carbohidrați precum ovăz, orez brun, hrișcă, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, fructe și legume bogate în fibre. Încearcaă să renunți la carnea grasă, brânzeturi cu conținut ridicat de grăsimi, gustări și băuturi pe bază de cofeină.

Sursa: Noizz.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved