Thu, Apr 10th, 2014

Dieta indiana – slabeste cu condimente picante

 

1396916818.7yafcurfpfhvr0dcyuv7

Despre dieta indiana se poate spune ca este o dieta a armoniei, deoarece in conformitate cu principiile medicinei traditonale excesul de kilograme este consecinta faptului ca ceea ce mananci nu se potriveste metabolismului tau.

Dieta indiana are cateva reguli, foarte simple, pe care daca le respecti, vei castiga armonie cu tine, iti vei accelera metabolismul si vei slabi frumos si usor cateva kilograme. Dieta indiana nu presupune restrictii majore, dar nici nu promite o scadere spectaculoasa in greutate, marele beneficiu fiind organizarea stilului alimentar si reducerea testutului adipos.

Principiul de baza in dieta indiana este “mananca ce iti este necesar, in cantitatea de care ai nevoie”. Dieta indiana merita trecuta in categoria dietelor clasice, macar pentru ca si-a dovedit din plin eficienta si este fara nici o urma de indoiala o dieta sanatoasa. In mod cert, dieta indiana merita trecuta in rand cu dieta mediteraneeana si cu alte diete care promoveaza in primul rand stilul de viata sanatos, stilul alimentar corect fiind cel care determina scaderea in greutate.

Reguli de baza in dieta indiana
Prima regula a dietei indiene este sa mananci un fruct inainte cu o ora inainte de fiecare din mesele principale. Fructele recomandate sunt: rodia, mango, merele, ciresele sau visinele (in cazul lor o portie de 150-200 de grame), o portocala sau jumatate de grapefruit, ori 4-6 felii de pomelo. Dieta indiana interzice consumul de fructe in timpul mesei sau dupa mesele principale.

A doua regula in dieta indiana impune sa nu bei nimic fierbinte si nimic de la gheata. Toate bauturile trebuie sa aiba temeperatura mediului. Dieta indiana recomanda sa bei apa la temperatura camerei sau ceaiuri de plante neindulcite, care sa aiba mai mult de 36 de grade Celsius. Recomandarea este valabila si pentru mancare. Nici reci, dar nici fierbinti, ci intr-un interval de 35-45 de grade.

A treia regula cere sa stai mereu la masa cand mananci. Daca esti suparata sau nervosa este mai bine sa nu mananci. Masa trebuie sa fie un moment de liniste si calm, un moment de relaxare si de tihna. Nu manca daca esti sub influenta unor emotii puternice, fie ele negative sau benefice. Digestia o sa fie dificila, alimentele nu se vor metaboliza, grasimile nu se digera, ci se vor depune.

Dieta indiana cere ca masa principala a zilei sa fie mancata cand soarele se afla in cel mai inalt punct pe cer. Masa de pranz este masa cea mai consistenta in dieta indiana, in timp ce micul dejun si cina contin doar legume, branza, supe simple, ceai, lapte, miere si seminte.

O alta regula in dieta indiana impune sa nu mananci doua zile la rand acelasi fel de mancare. In fiecare zi trebuie sa mananci altceva decat ai mancat in ziua precedenta. Ideal este ca fiecare masa dintr-o zi sa contina alimente diferite decat cele consumate la toate mesele anterioare ale zilei respective.

O regula de baza a dietei cere ca dupa fiecare masa sau gustare trebuie sa urmeze o pauza de cel putin trei ore in care sa nu mananci nimic. Singurul lucru permis sunt lichidele, apa si ceaiuri neindulcite.

Dieta indiana mai cere ca alimentele sa fie consumate cat mai aproape de starea lor naturala si cere evitarea celor care contin conservanti si aditivi, compusi pe care in teoria indiana, organismului nu-i “recunoaste” si in consecinta are tendinta de ai depune impreuna cu grasimile din alimente, de unde si acumularea de kilograme in plus. La fiecare masa trebuie sa mananci condimente picante, iar acesta este unul din principiile de baza in dieta. Asta inseamna ardei iute, piper si ghimbir.

Dieta indiana exclude complet din alimentatie: carnea rosie, limiteaza consumul de carne la doua-trei portii pe saptamana, recomanda condimentele naturale, picante sau doar aromatice, legumele, orezul integral, cerealele integrale, mierea si otetul balsamic.

  • Micul dejun este format din cereale, lactate sau ceai, biscuiti cu seminte si fructe, dar mancate inainte de masa.
  • Gustarile in dieta indiana contin fructe sau iaurt.
  • Masa de pranz: orez si legume, condimentate din belsug, la care se adauga ceai si fructe (inainte de masa), carne de pui, curcan si peste.
  • Masa de seara trebuie sa contina legume, supe de legume si orez, miere si lactate.

Dieta indiana nu limiteaza cantitatile, dar indeamna la cumpatare si echilibru si provoaca o schimbare a stilului de viata, pe care o vei resimti prin regasirea echilibrului interior si cresterea energiei.

sursa: ro.stiri.yahoo.com

loading...

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

loading...
... ...
All Rights Reserved