Sun, Jan 8th, 2017

Dieta japoneza. E stricta, dar slabesti mult!

 

Dieta japoneza nu inseamna sa mananci numai ce mananca japonezii. E o dieta cu putine calorii si dureaza 14 zile. Nu are deloc orez si, daca o tii cum trebuie, poti slabi sapte kilograme!

Pe durata celor 14 zile de dieta japoneza, intre mese ai voie sa bei doar apa. Cel putin doi litri pe zi! In plus, dieta japoneza nu pemite consumul de sare, zahar sau alcool, dar nici paine sau alte alimente in afara celor din meniu.

De cate ori poti sa tii dieta japoneza

Daca respecti dieta cu strictete, vei slabi intre sase si sapte kilograme in 14 zile, potrivit Healthy-dietpedia.com. Depinde insa si de greutatea ta initiala.

Recomandarea este sa nu tii aceasta dieta japoneza mai mult de o data pe an, pentru ca poate sa creeze un dezechilibru in metabolism. Trebuie sa fii atenta si la faptul ca este o dieta cu un continut scazut de calorii, asa ca cel mai bine ar fi sa consulti un medic inainte sa te apuci de ea.

Meniul zilnic in dieta japoneza

Ziua 1

Mic dejun: Cafea neagra sau ceai.

Pranz: Doua oua fierte tare, salata verde cu ulei de masline.

Cina: Peste la cuptor sau fiert sau la aburi, salata verde cu ulei de masline.

Ziua 2

Mic dejun: Cafea neagra, o felie de paine toast.

Pranz: Peste la cuptor sau fiert sau la aburi, salata verde cu ulei de masline.

Cina: 200 de grame de peste (la cuptor, fiert sau la aburi) si un iaurt mic degresat.

Ziua 3

Mic dejun: Cafea neagra.

Pranz: Un ou fiert tare, trei morcovi cruzi sau fierti cu putin ulei de masline si zeama de lamaie.

Cina: Mere.

Ziua 4

Mic dejun: Cafea neagra.

Pranz: O radacina mare de pastarnac sau fenicul sotata in ulei de masline, mere.

Cina: Doua oua fierte tare, 200 de grame de peste, salata verde cu putin ulei de masline.

Ziua 5

Mic dejun: Un morcov crud, razuit, peste care pui putina zeama de lamaie.

Pranz: 400 de grame de peste (la gratar, fiert sau la aburi), salata verde cu ulei de masline.

Cina: Peste cu salata verde si ulei de masline.

Ziua 6

Mic dejun: Cafea neagra.

Pranz: 400 de grame de peste, salata verde cu ulei de masline sau morcovi fierti.

Cina: Doua oua fierte tare, morcov proaspat razuit cu ulei de masline si zeama de lamaie.

Ziua 7

Mic dejun: Ceai verde sau negru.

Pranz: 200 de grame de peste, orice fel de fructe.

Cina: Orice cina la alegere, mai putin cea din Ziua 3.

Dupa primele sapte zile, repeta acelasi meniu si in urmatoarele zile de dieta japoneza. Asadar, in zilele 8-14 vei manca aceleasi lucruri si in aceeasi ordine ca in zilele 1-7.

Nu uita de apa! Daca poti, fa miscare in fiecare zi! Cu atat de putine calorii, garantat vei slabi! Ai grija insa si ce manaci dupa ce termini dieta. Nu trece imediat la produse cu un continut caloric ridicat.

sursa: www.andreearaicu.ro, FOTO: Gulliver

loading...

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

loading...
... ...
All Rights Reserved