Wed, Dec 6th, 2017

Exercitii de facut acasa, cand stii ca la sala e prea aglomerat

Exercitii de facut acasa, care sa fie si simple, si eficiente, si sa nu iti ceara un echipament sofisticat? Da, avem cateva idei numai bune pentru cand nu ai chef sa iesi din casa sau intuiesti ca e prea aglomerat la sala!

Daca nu poti sa ajungi la sala decat seara tarziu, cand e foarte aglomerat si nu prea prinzi loc, nu abandona programul de sport! Exista o multime de exercitii de facut acasa, pentru care nu ai nevoie de echipament sofisticat, asa ca nu ai niciun motiv sa te opresti din a face miscare! Cei de la Realsimple.com i-au cerut parerea lui Sadie Lincoln, care are un studio de fitness, si au alcatuit un plan de exercitii de facut acasa fara prea mare efort!

Tot ce iti trebuie e o suprafata tare, cum ar fi spatarul unui scaun sau al unei canapele. Exercitiile sunt atat de usoare, incat nici nu e neaparat nevoie sa iti pui hainele de sport! In plus, poti sa le strecori in programul tau zilnic, cateva minute pe ici, pe colo.

6 exercitii de facut acasa fara mare efort

1. Ridicari pe varfuri si calcaie

Aseaza-te in fata unui scaun, cu picioarele departate mai mult decat nivelul umerilor. Indoaie genunchii si coboara soldurile, ca sa stai intr-o pozitie de sezut, dar fara sa atingi scaunul. Lasa-ti greutatea pe calcaie, apoi muta greutatea de pe calcaie pe varfurile picioarelor, in timp ce te ridici, iti indrepti picioarele si ridici bratele. Revino in pozitia initiala si continua inca 20 de miscari.

2. Flotari la masa

Poti lucra bratele, abdomenul si spatele cu aceste exercitii de facut acasa. Porneste din pozitie de plank, sprijinindu-ti mainile de marginea unei mese, a blatului de bucatarie sau a unei canapele. Tine bratele intinse, picioarele in spate si calcaiele ridicate de la podea, sprijinindu-te pe varfuri. Indoaie bratele si fa o flotare. Cand te ridici, indreapta spatele cat poti de mult. Apoi, impinge posteriorul in spate, tinand mainile pe masa, pana cand pieptul este in pozitie paralela fata de podea, iar calcaiele ating podeaua. Ridica apoi din nou calcaiele si continua cu inca 10 reprize.

3. Rasuciri stand pe varfuri

Stai in picioare, cu calcaiele lipite si varfurile la distanta de cativa centimetri. Ridica calcaiele la 3-5 centimetri distanta de podea si indoaie genunchii. Genunchii trebuie sa fie indoiti in lateral. Mentine aceasta pozitie pentru partea de jos a corpului, apoi trece mana dreapta in diagonala, in partea stanga jos, rasucindu-ti corpul in aceeasi directie. Apoi, fa acelasi lucru rasucindu-te spre partea dreapta, intinzand mana stanga. Continua facand 20 de rasuciri.

4. Postura calului cu ridicari si rasuciri

Cum spuneam, aceste exercitii de facut acasa sunt usoare si nu cer un echipament anume. Stai langa blatul de bucatarie sau langa o canapea, sprijinindu-te usor cu mana stanga, tinand picioarele departate. Indoaie genunchii si indoaie cotul drept spre soldul drept. Indreapta piciorul stang, radicand piciorul drept in lateral, apoi coborandu-l. In acelasi timp, du bratul drept in fata si rasuceste-l spre stanga, cu palma in jos. Revino in pozitia initiala. Continua de 15 ori, apoi fa acelasi lucru pentru partea cealalta a corpului.

5. Ridicari pentru triceps

Stai pe marginea unei canapele rigide sau a unei banci, scaun sau masuta de cafea, cu mainile sprijinite pe margine. Ridica posteriorul de pe banca si aseaza picioarele la 15-30 de centimetri in fata. Indoaie coatele in spate, apoi indreapta mainile, coborand si radicand sezutul. Fa aceste ridicari/coborari de 20 de ori.

6. Abdomene stand pe spate

Stai intinsa pe podea, cu o perna mica sub sezut si mainile sub cap. Tine picioarele indreptate catre tavan, in unghi de 75-80 de grade, ca sa soliciti abdomenul. Pe rand, indoaie cate un genunchi si trage-l catre piept. Fa 30 de repetari.

sursa www.andreearaicu.ro FOTO: Guliver

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved