Exercitii fizice dupa masa: ce sa faci dupa ce ai mancat mult – gândul
Mon, Dec 18th, 2017

Exercitii fizice dupa masa: ce sa faci dupa ce ai mancat mult

Daca vrei sa stii ce fel de sport este recomandat sa faci cand ai mancat prea mult, descopera sugestiile specialistilor Mind Body Green, ca sa contracarezi efectele produse de mancarea in exces de Sarbatori. Iata cateva din cele mai eficiente exercitii fizice dupa masa!

Cu siguranta ca de sarbatori vei fi plecata sau prea ocupata sa planifici si sesiunile de antrenament. Insa nu poti lasa aceasta perioada sa te demotiveze sau sa te faca sa iti iesi din forma. Asa ca poti strecura in rutina ta zilnica din vacanta de iarna si urmatoarele exercitii fizice dupa masa.

Ca sa nu te simti vinovata ca mancarea in exces de sarbatori se va vedea in numerele de pe cantar sau ca sari peste antrenamentul de la sala, iti recomandam ce sport de sarbatori sa faci. Descopera mai jos cateva metode de a combate faptul ca ai mancat prea mult de Craciun sau Revelion.

  1. Exercitii fizice dupa masa pentru a imbunatati dispozitia

Atunci cand mananci prea mult, te simti bine cateva minute, daca nu secunde. Abia apoi incepi sa te simti vinovata sau sa ai probleme digestive. Daca faci exercitii fizice dupa masa, vei anula efectele negative ale unei mese imbelsugate. Fa sport de sarbatori si te vei simti mai fericita, mai increzatoare in propria persoana, mai volubila! Si asta pentru endorfinele sportului te ajuta sa te simti bine.

Daca mancarea in exces de sarbatori te face sa te simti nu tocmai bine, gandeste-te ce forma de miscare iti place si fa acest gen de exercitii. De la alergat la de-a v-ati ascunselea cu cei mici, de ce nu?!

  1. Ai mancat prea mult? Ajuta digestia mergand pe jos!

Ai mancat prea mult? Nu te mai gandi ca ai gresit si nu te mai critica! Cu totii depasim limitele de sarbatori. Mai bine porneste intr-o plimbare – de la 10 minute la… 90 de minute.

Daca alegi exercitii fizice dupa masa de acest gen, vei stimula digestia, vei evita constipatia si te vei simti ca dupa o meditatie, golindu-ti mintea de toate gandurile.

  1. Mancarea in exces de sarbatori poate fi contracarata cu stretching

Ce sport de sarbatori te ajuta sa nu te mai simti balonata, deprimata, obosita? Iti propunem niste exercitii fizice dupa masa care vor combate toate acele obiceiuri nesanatoase de sarbatori. De la statul in masina in goana dupa cadouri pana la drumurile lungi cu masina sau avionul, de la mesele bogate pana la reuniunile de familie, sa tot gasim motive de a nu face sport.

O metoda eficienta de a te simti bine este sa faci stretching. 5 minute de stretching, 20 de minute de yoga, orice exercitii fizice dupa masa te vor ajuta.

  1. Ce sport de sarbatori te mentine in forma? Orice forma de miscare te ajuta!

Ideal ar fi sa alegi in perioada de vacanta cateva sesiuni de antrenamente intense. Si asta pentru ca altfel corpul va crea depozite de grasime.

Incearca sa ridici greutati, sa mergi la jogging, sa dansezi cateva ore in club sau sa mergi intr-o drumetie. Cand faci exercitii fizice dupa masa, corpul va consuma excesul de energie. Specialistii Mind Body Green sustin ca trebuie sa folosim caloriile in exces de la 12 pana la 16 ore dupa o masa copioasa, asa incat ele sa nu devina depozite adipoase.

Poti incerca si o perioada de post a doua zi dupa un ospat, asa incat sa consumi din caloriile adunate. Si ideal ar fi sa faci cat mai multa miscare. Eu stiu sigur ca voi plimba mai mult cainele!

sursa www.andreearaicu.ro Foto: Guliver

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved