Migdalele reduc riscul apariției bolilor cardiovasculare. Câte trebuie să mănânci pe zi pentru o talie mai subțire și un BMI scăzut – gândul
Tue, Jun 16th, 2020

Migdalele reduc riscul apariției bolilor cardiovasculare. Câte trebuie să mănânci pe zi pentru o talie mai subțire și un BMI scăzut

Noi cercetări arată că înlocuirea biscuiților sau a chipsurilor din cartofi cu migdale poate îmbunătăți funcţia endotelială, un factor important pentru sănătatea vasculară. Totodată, această mică schimbare poate ajuta la scăderea colesterolului de tip LDL (colesterolul rău).

Participanții la studiu care erau predisupuși la un risc peste medie pentru boli cardiovasculare au consumat migdale sau un alt aliment cu un număr similar de calorii în timpul celor șase săptămâni ale studiului.

Cercetătorii au comparat markerii de sănătate cardiometabolică ale celor două grupuri.

Migdalele reduc riscul apariției bolilor cardiovasculare

Îmbunătățirea în funcția endotelială și nivelurile de colesterol LDL sugerează că înlocuirea gustărilor tipice cu migdale are potențialul de a reduce riscul de boli cardiovasculare cu până la 32%.

Studiul contribuie la cercetători recente din Marea Britanie care au descoperit că oamenii care consumă migdale au o circumferință a taliei și un indice de masă corporală (BMI) mai scăzute față de cei care nu consumă migdale.

Câte migdale trebuie să mănânci zilnic pentru o talie mai subțire și un BMI scăzut

Rezultatele pozitive au fost atinse cu ajutorul unui consum de migdale de doar 20% din necesarul caloric zilnic.

Oamenii de știință au analizat jurnalul de hrană pe timp de patru zile a 6.802 adulți din Marea Britanie. Astfel, cercetătorii au descoperit că adulții care consumă migdale au o dietă mai sănătoasă. Mai mult, aceștia au și aport mai mare de proteine, grăsime totală, vitamina C, fibre, potasiu și alte suplimente sănătoase. De asemenea, aceștia au un aport mai scăzut de carbohidrați, zahăr, sodiu și acizi grași trans.

Cei care consumă migdale au o circumferință a taliei mai mică cu 2,1 cm și un BMI de 8kg/m2, informează MedicalXpress.

„Consumul de migdale este o parte importantă a unei diete sănătoase. Cercetările noastre arată că puțin adulți aleg o astfel de alimentație, însă cei care într-adevăr o fac sunt mai predispuși să aleagă diete sănătoase și au mai puțină grăsime corporală”, a declarat dr. Wendy Hall, cea care a coordonat studiul.

sursa www.descopera.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved