Tue, Mar 12th, 2013

Reclama care demonstreaza ca tableta nu poate inlocui hartia in cele mai delicate momente

Consumatorii de informatii digitale iti vor spune in permanenta ca in era noastra nu mai e loc si pentru hartie. Le poti demonstra intr-o secunda ca s-au inselat.

E si scopul unei reclame realizate de Leo Burnett in Franta, campanie pentru care a fost angajat Bart Timmer. Daca nu va spune nimic acest nume, tot ce trebuie sa stiti este ca el a stat in spatele reclamei Heineken cu frigiderul cu bere mare cat un dressing pentru femei.

Nu va vom dezvalui despre ce e vorba in reclama, v-am strica toata bucuria de a o urmari. Ne limitam in a va spune atat: oricat de mult am evolua, oricat de multe gadgeturi vom avea prin casa, sunt unele momente in care tot hartia … ne va salva.

sursa: www.yoda.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved