Thu, Oct 31st, 2013

Studiu: Te abţii de la mîncare de două ori pe săptămînă şi slăbeşti

 

Respectând regulile unei cure de două zile pe săptămână topeşti mai multe kilograme decât dacă te-ai înfometa. La această concluzie au ajuns oamenii de ştiinţă de la University Hospital din South Manchester, Marea Britanie.

Pe parcursul studiului, savanţii britanici au constata că voluntarii care au mâncat două zile pe săptămână legume, fructe şi carne slabă, iar în restul zilelor nu au avut nicio restricţie alimentară, au reuşit să slăbească de două ori mai mult decât subiecţii care au urmat acelaşi regim timp de o săptămână.

Cercetătorii au monitorizat 115 femei, care au fost împărţite în trei categorii, informează Daily Mail.

Voluntarele care făceau parte din prima grupă au trebui să urmeze o dietă care presupunea ca două zile pe săptămână să nu consume mai mult de 650 de kilocalorii şi să reducă semnificativ carbohidraţii, precum pastele, pâinea sau cartofii, şi alimentele bogate în grăsime. În celelalte cinci zile ale săptămânii puteau mânca ce doreau, deşi au fost încurajate să urmeze o dietă sănătoasă.

Participantele din a doua categorie au redus două zile pe săptămână cantitatea de alimente bogate în carbohidraţi, fără să aibă vreo restricţie calorică. În cele două zile trebuiau să mănânce fructe, legume şi carne slabă. În restul săptămânii puteau mânca tot ce îşi doresc, fiind încurajate să urmeze un stil de viaţă sănătos.

Femeile din al treilea grup au urmat o cură de slăbire clasică, care presupunea reducerea consumului zilnic de kilocalorii – acestea fiind menţinute la 1.500. În plus, ele trebuiau să evite alimentele bogate în grăsimi şi alcoolul.

După trei luni de monitorizare, voluntarele care au pierdut cele mai multe kilograme au fost cele din al doilea grup de studiu. Ele nu au avut restricţie kilocalorică, dar au mâncat două zile pe săptămână doar legume, fructe şi carne albă. mai mult, ele au limitat cantitatea de carbohidraţi.

sursa: www.gandul.info

loading...

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

loading...
... ...
All Rights Reserved