Super dieta care te ajută să scapi de 1 kg pe zi! Ai nevoie doar de ouă și portocale – gândul
Fri, Jul 20th, 2018

Super dieta care te ajută să scapi de 1 kg pe zi! Ai nevoie doar de ouă și portocale

Modificăm dieta și petrecem serile la sala de fitness, renunțăm la dulciurile noastre preferate și avem dezgust de la legume fierte și hrișca. Și totul în zadar – kilogramele în plus rămân. Ce înseamnă acest lucru? Probabil, faci totul gresit! E timpul să schimbi asta!

Mono-dieta proteică compusă doar din ouă și portocale este foarte populară, din cauza rezultatelor incredibile. Într-o singură zi puteți pierde 1 kg. Și asta este doar începutul. Nu exagerați, însă cu această dietă. Se recomandă nu mai mult de 2 săptămâni, deoarece puteți să vă lipsiți organismul de multe substanțe nutritive. Important este să nu fiți alergici la aceste produse.

Ouă și portocale- o combinație stranie, dar eficientă! 

Unul dintre pricipalele componente ale acestei diete-minune este oul. De ce? Ouăle sunt sursă a 12 vitamine și multă proteină. Valoarea calorică a acestui produs este ridicol de scăzută – 157 kilocalorii pe 100 g. Lecitina, care într-un ou este mai mult decât suficientă, ajută la funcționarea întregului organism. În ceea ce privește portocala, sarcina ei este de a oferi organismului toate vitaminele necesare în timpul dietei. Portacalele sunt bogate în fibre și ajută la eliminarea toxinelor din organism.

Foarte important este ca în timpul dietei să consumați multe lichide. Nutriționiștii recomandă 2 litri de apă pe zi. Ar trebui să fie apă obișnuită sau ceai verde neîndulcit.

Meniul pentru o săptămână:

Luni

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: Portocale după gust sau 150 g de salată verde cu legume, 150 g de piept de pui fiert.

Cina: 2 ouă fierte și un grapfruit.

Marți

Micul dejun: 2 ouă fierte.

Prânzul: 200 g de salată cu verdeață și legume, 150 g de piept de pui fiert.

Cina: 2 ouă fierte și un grapfruit, de asemenea, puteți consuma și 200 g de salată și o felie de pâine prăjită.

Miercuri:

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: O felie de pâine prăjită, 1 roșie, 50 g de cașcaval sau 200 g salată din crudități și pui fiert.

Cina: 2 ouă fierte, 1 grapfruit, 150 g de piept de pui.

Joi:

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: Portocale câte doriți, 200 g de brânză degresată și 200 g de legume fierte.

Cina: 2 ouă fierte, 150 g de piept de pui fiert și o salată din crudități.

Vineri: 

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: 2 ouă fierte și legume fierte.

Cina: 150g de pește la aburi, 150 g de salată din legume și o portocală.

Sâmbătă:

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: Portocale câte doriți, 150 g de carne fiartă și 3 roșii.

Cina: 200 g de salată și 150 g de piept de pui fiert.

Duminică:

Micul dejun: O jumătate de portocală și două ouă fierte.

Prânzul: 200 g de legume la aburi, 150 g de piept de pui fiert.

Cina: 200 g de salată și 150 g de piept de pui fiert.

Specialiștii recomandă introducerea treptată a alimentelor în regimul zilnic, după această dietă. Ziua a 8-a o puteți începe cu un terci ușor și multă supă din legume. Vă asigurăm că veți pierde ușor kilogramele nedorite cu ajutorul acestei diete simple și o să vă simțiți minunat.

sursa eushtiu.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
All Rights Reserved