Top 20: Trucuri pentru a iti mentine silueta – gândul
Sat, Oct 26th, 2013

Top 20: Trucuri pentru a iti mentine silueta

Pentru ca sarbatorile de iarna au trecut deja, nu mai ai nicio scuza sa mai chiulesti de la sala sau sa dai buzna in frigider. Mesele festive, lista lunga de bauturi rafinate, dar si kilogramele in plus isi fac simtite ecourile in aceasta perioada.

Lupta de a ne mentine silueta devine tot mai grea, tocmai de aceea iti propun un top 20 al trucurilor de mentinere al kilogramelor.

1.Joaca-te
Prezentarea atractiva a mancarurilor poate pacali mintea de existenta mai multor alimente in farfurie. In concluzie, incearca sa fii creativa la fiecare masa savurata!

2. Incepe ziua de la mare la mic
Micul dejun trebuie sa fie cea mai bogata masa a zilei, cea mai copioasa.Asa ai posibilitatea de a arde in timpul zilei caloriile acumulate. In cazul in care esti o persoana grabita, poti opta pentru un on-the-go breakfast.

3.Ia vitamine!
Incearca sa iei vitamine in fiecare zi, mai ales in sezonul rece. In felul acesta iti vei mentine metabolismul optim si iti vei asigura dieta de toti nutrientii necesari.
4. Fii propriul stilist!
Si aici nu ma refer la propria infatisare, ci fii propriul stilist cu pizza ta. Renunta la blatul pufos si alege-l pe cel clasic. Imbraca-ti pizza cu salata si cu legume sanatoase.

5.Guma de mestecat
Foloseste guma de mestecat fara zahar ori de cate ori ai pofta de ceva dulce. Bonusul? Vei scapa si de mirosul nedorit lasat de cafeaua bauta la serviciu.

6.Mananca legume
Iubim ideea de vegetarianism, dar parca este destul de greu sa renuntam la un piept de pui sau la o friptura de vita bine facuta. Iti propun sa alegi o zi pe saptamana in care sa mananci numai mancaruri vegetariene.

7. Cronometrul

Creierului tau ii trebuie 20 de minute pentru a inregistra daca organismul a ajuns la saturatie. Dupa ce termini masa, seteaza un cronometru pentru a vedea cu adevarat daca iti mai este foame.

8. 
Aromaterapie

Data viitoarea cand ai pofta de un desert, inseala-ti simturile prin aprinderea unui betisor parfumat cu esenta dulce.
9. Mananca acasa!
Studiile arata ca mancarea gatita la restaurant contine cu 60% mai multe calorii decat cea gatita acasa.

10. Evita alcoolul
Cand incerci sa iti mentii silueta, cea mai indicata schimbare a stilului de viata pe care o poti face este de a limita consumul de alcool. Rasfata-te cu un pahar sau doua de vin in timpul weekend-ului.

11. Slow motion

In cazul in care esti o persoana ce termina imediat de mancat, ar trebui sa te gandesti foarte bine la actiunea pe care o faci. Un studiu recent realizat la Universitatea din Rhode Island arata ca femeile care termina de mancat pranzul in decurs de 30 de minute consuma mai putine calorii decat cele care il termina in zece minute.

12. Consuma ceai verde
Ceaiul verde este faimos pentru antioxidantii sai si pentru capacitatea de a accelera metabolismul. Serveste o cana de ceai verde inainte de fiecare masa.

13.Familiarizeaza-te cu scrisul listei de cumparaturi

Pentru a evita micile tentatii existente in supermarket, precum chips-urile sau ciocolata, incearca sa realizezi o lista de cumparaturi pentru a fi sigura de ceea ce trebuie cumparat.

14. Culorile vii
Pacaleste-ti mintea prin abundenta de culori vii introduse in salata. Ceapa rosie, ridichiile sau sfecla sunt cele mai potrivite si ieftine ingrediente.

15. Incuie dulapul cu “bunatati”
Nu iti poti controla pofta de mancare atunci cand esti stresata, trista sau ai probleme hormonale? Ia masuri preventive prin pastrarea alimentelor tentante incuiate intr-un dulap din bucatarie. Oricat de drastica ar parea aceasta masura, vei ajunge sa te gandesti de doua ori la actiunea pe care o vei face cand vei vrea sa descui dulapul.

16. Fructe uscate
Data viitoare cand mai ai pofta de ceva dulce, incearca sa mananci fructe uscate. Sunt sursa cea mai buna de vitamine si fibre, contin mai multe calorii decat cele in stare proaspata si au
foarte putina apa.

17. Apa este cea mai buna
Inlocuieste racoritoarele carbogazoase si sucurile cu apa. Cercetatorii au descoperit ca femeile ce au facut aceasta inlocuire au pierdut 2 kilograme.

18. Alege rozul!
In cazul in care nu ai idei pentru o cina savuroasa, iti recomand sa incerci mancaruri cu somon. Somonul este bogat in acizi grasi esentiali- Omega 3 si asigura protectie organismului impotriva bolilor cardiace si afectiunilor oculare.

19.Super-alimentele

Super-alimentele precum fructele de padure sau ceaiul verde ofera dublu ajutor atunci cand tii la dieta. Nu au doar rolul de a te satura, ci si de a promova beneficii anti-imbatranire!

20. Nu evita miscarea
Pentru ca orice dieta sa aiba rezultatul dorit, important este ca aceasta sa contina miscare. Te poti rasfata cu o ora de yoga sau pilates.

sursa: www.intrefete.ro cu referință la Real Beauty

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved