Fri, Feb 17th, 2017

Uită de balonare cu aceste exerciții!

Tranzitul intestinal bun înseamnă un sistem digestiv fără probleme precum constipația, meteorismul, senzația de balonare și alte afecțiuni digestive. Dacă vrei să nu te mai confrunți cu acestea, practică aceste exerciții care combat durerile abdominale.

În fiecare dimineață sau măcar o dată la două zile, timp de un sfert de oră până la o jumătate de oră fă următoarele mișcări, pentru că vei avea mai multă energie, vei accelera metabolismul, iar problemele digestive vor dispărea ca prin farmec.

1. Cu picioarele depărtate, în aceeași linie cu umerii, cu palmele pe talie, îndoaie alternativ câte un genunchi până la nivelul coapsei.
Repetă exerciţiul de 20 de ori, în trei serii.

2. Culcat pe spate, cu genunchii îndoiți şi talpa pe podea.
Du genunchii la piept, alternativ și simultan.
Exercițiul trebuie repetat de 10-20 de ori pentru fiecare picior.

3. Stând pe spate, execută bicicleta pe loc, de 15 ori pe fiecare picior.
Mișcarea trebuie să fie cât mai amplă.

4. Sari coarda cel puțin 20 de minute pe zi.
Ajută la creșterea fluxului de sânge, inclusiv a celui din intestine.
Persoanele supraponderale pot opta pentru săritul ușor, fără coardă.

5. Genuflexiunile sunt eficiente în procesul de digestie şi stimulează activitatea tractului intestinal.
Terapeutul recomandă câte 20 de genuflexiuni în serii a câte trei.

sursa: www.clickpentrufemei.ro, foto: perfect-ask.com

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved