Tue, Aug 20th, 2013

Volkswagen Golf R, cea mai rapidă compactă a nemţilor, debutează la Frankfurt

 

Primele imagini ale noului Volkswagen Golf R au fost publicate pe portalul oficial de media al constructorului german. Compacta de 300 CP va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt.

4.9 secunde îi sunt necesare celui mai rapid Volkswagen Golf de serie din istorie pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Volkswagen Golf R, cea mai sportivă versiune a compactei din Wolfsburg, se pregăteşte de debutul de la Frankfurt. Până acum, reprezentanţii constructorului german au publicat o imagine teaser a noului model, care surprindea grila faţă şi blocurile optice. La scurtă vreme după ce primele imagini ale noului Golf R au fost publicate de cehii de la Autoforum.cz, reprezentanţii Volkswagen au publicat imaginile oficiale ale modelului de performanţă. Odată cu imaginile oficiale, nemţii au confirmat specificaţiile tehnice prezentate anterior. Compacta de performanţă va fi lansată la cel mai important eveniment auto din Germania, Salonul Auto de la Frankfurt. Design-ul schimbat al modelului este completat de un propulsor mai puternic, un set de jante din aliaj de 18 inch, blocuri optice cu bi-xenon, stopuri cu LED-uri, sistem de evacuare cu patru ţevi şi tapiţerie din piele şi Alcantara.

Motorizarea noului Golf R vine tot din familia EA888 şi are o cilindree de 2.0 litri. Unitatea livrează 300 CP şi 380 Nm, cu 30 CP şi 30 Nm în plus faţă de predecesorul său. Propulsorul este preluat de la Audi S3 şi va fi oferit atât în versiuni DSG, cât şi în versiuni cu transmisie manuală cu şase trepte. Versiunea DSG a lui Golf R este mai rapidă decât donatorul său, Audi S3, cu o zecime de secundă la sprint-ul de la 0 la 100 km/h, valoarea finală fiind de 4.9 secunde. În ceea ce priveşte consumul de carburant, versiunea DSG a lui Golf R anunţă 6.9 litri la sută în regim mixt, în timp ce versiunea cu transmisie manuală anunţă 7.1 litri la sută.

Printre schimbările operate de la vechiul Golf R la noua generaţie se numără garda la sol şi introducerea unei noi suspensii adaptive. Garda la sol este cu 20 de milimetri mai mică faţă de cea a unul Golf standard, respectiv cu cinci milimetri mai joasă decât cea a unui Golf VII GTI. Cei de la Volkswagen oferă opţional o suspensie adaptivă, care are mai multe moduri de operare. Pe lângă Eco, Normal şi Individual, apare modul Race, care permite reglarea răspunsului la acceleraţie şi viteza cu care sunt schimbate treptele (în cazul transmisiei DSG). Reprezentanţii Volkswagen au anunţat deja preţul modelului pe piaţa din Germania, Golf R plecând de la 38.325 euro.

sursa: www.automarket.ro, Volkswagen

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

     
... ...
All Rights Reserved